Translate

dimecres, 22 de gener del 2020

I si ens escoltéssim una mica més?

Escolta el teu cos

L'altre dia va venir a comprar una dona i em va dir: jo crec que la llet no em senta massa bé. Després d'esmorzar em noto pesada. No és la primera vegada que em fan un comentari així, de la llet, d'altres aliments o fins i tot d'alguna infusió.



I jo penso: i si creus que no et senta massa bé, per què la prens? I si proves d'esmorzar un altre aliment que et senti millor?



Crec que durant el dia dia anem tan atabalats i enfeinats que se'ns oblida una cosa molt senzilla: escoltar al nostre cos. No és qüestió de començar a canviar aliments al mínim malestar que tinguem, però si hi ha algun ingredient que repetidament veiem que no ens senta bé, per què no ens escoltem una mica més?

En general cada vegada tots som més conscients de que ens hem de cuidar. Cada dia som més els que tenim cura de la nostra alimentació, anem al gimnàs, fem yoga o anem a alguna teràpia alternativa. Però realment hi ha coses que ens fa falta que ens diguin els altres? Si ens escoltéssim una mica més, potser veuríem que hi ha respostes que les tenim nosaltres mateixos.

Gener és el mes dels propòsits. Doncs tal vegada aquest any el propòsit podria ser escoltar al nostre cos. 

Com deia l'empresari Jim Rohn, "Cuida el teu cos, és l'únic lloc que tens per viure".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada