Translate

dijous, 28 de gener del 2016

Batido de leche avellanas y lúcuma

Batido de leche de avellanas y lúcuma (ESP)
Batut de llet d'avellanes i lúcuma (CAT)

En el post de las novedades de enero de 2016 presentábamos la lúcuma en polvo, una fruta rica en vitaminas y minerales muy consumida en Perú. Hoy os enseñamos una manera muy fácil para poder disfrutar de todas sus propiedades: un batido de leche de avellanas y lúcuma.

Ingredientes (para 4 vasos):

- 4 cucharadas soperas de lúcuma en polvo

Foto: batido de lúcuma
Preparación:

Llenar el vaso para batidora con leche vegetal de avellanas y añadir las cucharadas soperas de lúcuma en polvo. Batir bien y servir. En principio, la leche de avellanas y la lúcuma son dos productos dulces así que no haría falta edulcorar, pero a gusto de cada uno, se puede echar un poco de azúcar moreno integral o tagatosa.

¡Buen provecho!

Batut de llet d'avellanes i lúcuma (CAT)

Al post de les novetats de gener de 2016 presentàvem la lúcuma en pols, una fruita rica en vitaminas i minerales molt consumida a Perú. Avui us ensenyem una manera molt fàcil per poder gaudir de totes les seves propietats: un batut de lllet d'avellanes i lúcuma.

Ingredients (per a 4 gots):

- 4 cullerades soperes de lúcuma en pols

Foto: batut de lúcuma
Preparació:

Omplir el got per batedora amb llet vegetal d'avellanes i afegir les cullerades soperes de lúcuma en pols. Batre bé i servir. En principi, la llet d'avellanes i la lúcuma són dos productes dolços així que no caldria endolcir més, però a gust de cadascú, es pot afegir una mica de sucre morè integral o tagatosa.

Bon profit!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada