Translate

dijous, 15 de maig del 2014

La sal sus sustitutivos

La sal y sus sustitutivos (ESP)
La sal i els seus substitutius (CAT)


Como cada año, el 17 de mayo se celebra el día mundial de la hipertensión. Hace un par de años ya explicamos el plan cuídate más para reducir el consumo de sal. Hoy en el blog hablamos de diferentes tipos de sal y los sustitutos que hay.

Sal del Himalaya

La sal del Himalaya es una sal que se procesa manualmente y se deja secar al sol a 3000-3500 metros de altura. Es rica en minerales como el cloruro de sodio, calcio, potasio, magnesio, óxido de sulfuro, hierro, manganeso, flúor, yodo, zinc, cromo, cobre, cobalto y oro. Además de utilizarse como condimento, esta sal se usa para hacer baños, limpiezas de nariz, boca u ojos, cataplasmas, compresas y lámparas de sal.


Sal marina integral

Esta sal marina integral en cocret de elaboración en Sicilia (Italia) siguiendo un método milenario tradicional utilizado en el Mediterráneo en el que sólo se usan elementos naturales como el sol o el viento para conseguir la evaporación del agua del mar. Al no usar tratamientos químicos, esta sal conserva todas sus características y propiedades naturales así como todos los minerales. Existen dos formatos, fina y gruesa.



Sal yodada


El yodo es un mineral muy importante para el buen funcionamiento de la glándula tiroides, que regula muchas hormonas de nuestro cuerpo. El yodo se obtiene principalmente de alimentos que vienen del mar como el pescado, el marisco o las algas. Para personas que por diversos problemas o motivos no pueden consumir estos alimentos, existe una sal marina enriquecida en este mineral.



Sal de Hawai



La presentábamos el mes pasado en el post de las novedades de abril. La sal de Hawai es negra debido al carbón activo que contiene. Una sal gourmet ideal para condimentar moluscos, carnes, verduras, frutas, ensaladas y salsas.


Sal de régimen



Una sal muy pobre en sodio, uno de los principales responsables de que suba la tensión arterial y provocar retención de líquidos. Contiene cloruro potásico, cloruro amoníaco, sulfato de magnesio, ácido glutámico y estearato magnésico.




Herbamare y herbamare diet


Herbamare es una mezcla de diferentes verduras, hierbas aromáticas y alga kelp. Es una buena alternativa para condimentar nuestros platos evitando tener que abusar de la sal. Aporta yodo y sales minerales. Herbamare diet tiene la misma composición pero no contiene sodio.





La sal i els seus substitutius (CAT)


Com cada any, el 17 de maig se celebra el dia mundial de la hipertensió. Fa un parell d'anys ja vam explicar el pla cuida't més per reduir el consum de sal. Avui al blog parlem de diferente tipus de sal i dels substituts que hi ha. 

Sal de l'Himàlaia

La sal de l'Himàlaia és una sal que es processa manualment i es deixa assecar al sol a 3000-3500 metres d'alçada. És rica en minerals com el clorur de sodi, calci, potassi, magnesi, òxid de sulfur, ferro, manganès, fluor, iode, zinc, crom, coure, cobalt i or. A més d'utilitzar-la com a condiment, aquesta sal s'usa per fer banys, neteges de nas, boca o ulls, cataplasmes, compreses i llums de sal.


Sal marina integral

Aquesta sal marina integral en concret s'elabora a Sicilia (Italia) seguint un mètode mil·lenari tradicional utilitzat al Mediterrani en el qual només s'utilitzen elements naturals com el sol o el vent per aconseguir l'evaporació de l'aigua del mar. Al no fer servir tractaments químics, aquesta sal conserva totes les seves característiques i propietats naturals així com tots els minerals. Hi ha dos formats, fina i gruixuda.



Sal iodada


El iode és un mineral molt important per al bon funcionament de la glàndula tiroides, que regula moltes hormones del nostre cos. El iode s'obté principalment d'aliments que venen del mar com el peix, el marisc o les algues. Per persones que per diversos problemes o motius no poden consumir aquests aliments, existeix una sal marina enriquida en aquest mineral.



Sal de Hawaii



La presentàvem el mes passat al post de les novetats d'abril. La sal de Hawaii és negra pel carbó activat que conté. Una sal gourmet ideal per a condimentar moluscos, carns, verdures, fruites, amanides i salses. 


Sal de règim




Una sal molt pobra en sodi, un dels principals responsables de fer pujar la tensió i provocar retenció de líquids. Conté clorur potàssic, clorur amoníac, sulfat de magnesi, àcid glutàmic i estearat magnèsic.



Herbamare i Herbamare diet



Herbamare és una mescla de diferents verdures, herbes aromàtiques i alga kelp. És una bona alternativa per condimentar els nostres plats evitant abusar de la sal. Aporta iode i sals minerals. Herbamare diet no conté sodi. 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada