Translate

dijous, 29 de maig del 2014

Juegos sobre alimentación saludable online

Juegos sobre alimentación saludable online (ESP)
Jocs sobre alimentació saludable online (CAT)


Está más que comprobado que los niños, aprenden mejor jugando. El post de hoy va dedicado a todos aquellos padres, familiares o docentes que no sepan dónde encontrar juegos sobre alimentación saludable. A continuación, unos buenos recursos:


Frutijuego: dentro del plan de consumo de frutas en las escuelas del Ministerio de agricultura, alimentación y medio ambiente, se elaboró éste juego de preguntas acerca de la fruta y la verdura. También podéis echar un vistazo a otros juegos como la batidoraalimentraining o el caleidoscopio

- Estrategia naos: hace ya un par de años hablé en un post de la estrategia naos, una alianza entre la
nutrición, la actividad física y la prevención de la obesidad en niños y adolescentes. Accediendo a la web los más pequeños de casa podrán jugar a completar la pirámide naos. 

- 5 al día: la campaña "5 al día" nació en 1998 con la intención de promover el consumo de frutas y hortalizas en las famílias y escuelas. En el apartado pásatelo bien podréis encotrar, juegos, tests, recetas y descargables.

- El joc de la macedònia: la Generalitat de Catalunya, dentro de su campaña "en la escuela la fruta entra sola" elaboró éste juego sobre las frutas de temporada y su consumo. 

- Miam: se trata de una web en francés que complementa un programa de televisión de Canadá. Contiene juegos, recetas, preguntas y fotos. Una web muy interesante que además de promocionar buenos hábitos alimentarios, permitirá practicar el francés. 

- Healthy habits: una web en inglés con muchos juegos sobre hábitos saludables. Al igual que en el caso anterior, aprenden buenos hábitos y practican un idioma, todo a la vez.

Jocs sobre alimentació saludable online (CAT)


Està més que comprovat que els nens, aprenen millor jugant. El post d'avui va dedicat a tots aquells pares, familiars o docents que no sàpiguen on trobar jocs sobre alimentació saludable. A continuació, uns bons recursos:


Frutijuego: dins del pla de consum de fruites a les escoles del Ministeri d'agricultura, alimentació i medi ambient espanyol, es va elaborar aquest joc de preguntes sobre la fruita i la verdura. També podeu fer una ullada a altres jocs com la batidoraalimentraining o el caleidoscopio

Estratègia naos: fa un parell d'anys vaig parlar en un post de l'estratègia naos, una aliança entre la 
nutrició, l'activitat física i la prevenció de l'obesitat en nens i adolescents. Accedint a la web els més petits de casa podran jugar a completar la piràmide naos.

5 al dia: la campanya "5 al dia" va néixer el 1998 amb la intenció de promoure el consum de fruites i hortalisses a les famílies i escoles. A l'apartat passa-t'ho bé podreu trobar jocs, tests, receptes i documents per descarregar. 

El joc de la macedònia: la Generalitat de Catalunya, dins de la seva campanya "a l'escola la fruita entra sola" va elaborar aquest joc sobre les fruites de temporada i el seu consum.

Miam: es tracta d'una web en francès que complementa un programa de televisió de Canadà. Conté jocs, receptes, preguntes i fotos. Un web molt interessant que a més de promocionar bons hàbits alimentaris, permetrà practicar el francès.

Healthy habits: un web en anglès amb molts jocs sobre hàbits saludables. Igual que en el cas anterior, aprenen bons hàbits i practiquen un idioma, tot alhora.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada