Translate

dijous, 6 de febrer del 2014

Aceite de cáñamo, própolis y más entre nuestras novedades de Febrero

Las novedades de Febrero (ESP)
Les novetats de Febrer (CAT)

Como cada primer jueves de mes, en éste post presentamos algunos de los productos que hemos incorporado recientemente. Y no lo olvides... Si no encontráis el producto que estáis buscando, no dudéis en contactarnos para ayudaros a buscarlo o poder ofreceros las mejores alternativas. 

Aceite de cáñamo



El aceite de cáñamo Naturgreen es aceite 100% ya que se obtiene por primera presión en frío. Es un aceite rico en ácidos grasos poliinsaturados, especialmente en Omega 6 por lo que es útil como antiinflamatorio, regulación de las hormonas femeninas, mejora de la aparato circulatorio y a nivel externo para la piel (excemas, alergias, sequedad...). 



Libro "Mis recetas anticáncer"


¿Qué puede hacer el paciente de cáncer para contribuir a su curación? La autora de éste libro, la Dra. Odile Fernández responde a ésta pregunta mediante su propia experiencia depués de pasar por un cáncer de ovario con metástasis. Descubre qué alimentos favorecen la proliferacion de células malignas y cuáles pueden prevenir o incluso revertir el proceso de la enfermedad. 



Novedades en Própolis de Herbofarm


Propolis jarabe echinacea niños: ayuda a fortalecer las defensas de tus hijos con este antibiótico natural. El jarabe contiene própolis, miel y echinácea que ayuda a combatir las afecciones respiratorias. Se recomienda tomar 2-3 cucharaditas de postre al día a partir de los 3 años. Consultar para niños más pequeños. 

Propolis spray oral: su composición rica en própolis, equinacea y aceites esenciales de pino mugo y eucalipto hacen que sea ideal para aliviar las molestias de la boca y la garganta. Se recomienda aplicar 1-2 veces al día según necesidad. 

Propolis spray nasal: spray indicado para la higiene de las fosas nasales. Contiene própolis, aceite esencial de nigella sativa y eucalipto y macerados glicólicos de rosa canina y grosella negra. Se recomienda aplicar 1-2 veces al día según necesidad. 

Propolis hierba alpina: las tabletas de própolis con extracto de eucalipto y menta ayudan a fortalecer las defensas para pasar un invierno mejor gracias a sus propiedades bactericidas e inmunoestimuladoras. Se recomienda dejar disolver una tableta en la boca lentamente. 3 o más en función de la necesidad. 

Libro "Comida Sana, Comida rica"


Un libro práctico para introducirse en el mundo de la alimentación natural. Su autora, Marisa Fernández lleva más de 25 años dedicada a ello. El libro se divide en dos partes, una sobre conceptos básicos de cocina natural y una segunda en la que podemos encontrar una lista completa de recetas con trucos y sugerencias para poder adaptarlas en función de los gustos personales y la época del año. 



Les novetats de Febrer (CAT)

Com cada primer dijous de mes, en aquest post presentem alguns dels productes que hem incorporat recentment. I no ho oblideu ... Si no trobeu el producte que esteu buscant, no dubteu en contactar-nos per ajudar-vos a buscar-lo o poder oferir-vos les millors alternatives.

Oli de cànem


L'oli de cànem Naturgreen és oli 100% ja que s'obté per primera pressió en fred. És un oli ric en àcids grassos poliinsaturats, especialment en Omega 6 pel que és útil com antiinflamatori, regulació d'hormones femenines, millora de la aparell circulatori i a nivell extern per a la pell (èczemes, al·lèrgies, pell seca ...).



Llibre "Mis recetas anticáncer"


Què pot fer el pacient de càncer per contribuir a la seva curació? L'autora d'aquest llibre, la Dra. Odile Fernández respon a aquesta pregunta mitjançant la seva pròpia experiència deprés de passar per un càncer d'ovari amb metàstasi. Descobreix quins aliments afavoreixen la proliferació de cèl·lules malignes i quins poden prevenir o fins i tot revertir el procés de la malaltia.



Novetats en Pròpolis d'Herbofarm


Pròpolis xarop echinacea nens: ajuda a enfortir les defenses dels teus fills amb aquest antibiòtic natural. El xarop conté pròpolis, mel i echinacea que ajuda a combatre les afeccions respiratòries. Es recomana prendre 2-3 culleradetes de postres al dia a partir dels 3 anys. Consultar per a nens més petits. 

Pròpolis esprai oral: la seva composició rica en pròpolis, equinacea i olis essencials de pi mugo i eucaliptus fan que sigui ideal per alleujar les molèsties de la boca i la gola. Es recomana aplicar 1-2 vegades al dia segons necessitat.

Pròpolis esprai nasal: esprai indicat per a la higiene de les fosses nasals. Conté pròpolis, oli essencial de Nigella sativa i eucaliptus i macerats glicòlics de rosa canina i grosella negra. Es recomana aplicar 1-2 vegades al dia segons necessitat. 

Pròpolis herba alpina: les rajoles de pròpolis amb extracte d'eucaliptus i menta ajuden a enfortir les defenses per passar un hivern millor gràcies a les seves propietats bactericides i inmunoestimuladores. Es recomana deixar dissoldre una tauleta a la boca lentament. 3 o més en funció de la necessitat.

Llibre: "Comida Sana, Comida rica"


Un llibre pràctic per introduir-se al món de l'alimentació natural. La seva autora, Marisa Fernández porta més de 25 anys dedicada a això. El llibre es divideix en dues parts, una sobre conceptes bàsics de cuina natural i una segona en què podem trobar una llista completa de receptes amb trucs i suggeriments per adaptar-les en funció dels gustos personals i l'època de l'any.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada