Translate

dilluns, 4 de juliol del 2016

Agua dialítica, melón amargo y más en nuestras novedades de julio

Las novedades de julio 2016
Les novetats de juliol 2016

Agua dialítica Slackstone II


Es una agua específica para evitar y eliminar cálculos y arenillas de cualquier tipo mineral y también ayuda a depurar (cálculos de riñón, vesícula, ácido úrico, gota, problemas de piel...). En un vaso de tubo lleno de agua potable se introduce una ampolla de agua dialítica y se deja reposar 24h y se consume. Cada ampolla sirve para preparar 40 vasos.



Cápsulas de melón amargo (karela)




Complemento recomendado para ayudar a controlar los niveles de azúcar en sangre y el buen funcionamiento del hígado. Se recomienda tomar 1-2 comprimidos al día con la comida.




Jabones naturales en pastilla



Tenemos una amplia gama de jabones naturales en pastilla: caléndula, coco, azúfre, algas, rosa mosqueta... para distintos tipos de piel y necesidades. Una línea que poco a poco seguiremos ampliando.




Green magma


Complemento formulado a partir de las hojas de cebada verde que alcaliniza (basifica) el organismo ayudándolo a volver a su pH natural. Además mejora la digestión, detoxifica y remineraliza. Se recomienda tomar 3 comprimidos antes de comer y 3 más antes de cenar.




Composor 23 hyssopus complex



Extracto de plantas para mejorar y prevenir los síntomas de las alergias (polen, polvo, ácaros...). Se recomienda tomar 25 gotas con agua 3 veces al día.





Les novetats de juliol 2016

Agua dialítica Slackstone II


És una aigua específica per evitar i eliminar càlculs i sorra de qualsevol tipus mineral i també ajuda a depurar (càlculs de ronyó, vesícula, àcid úric, gota, problemes de pell ...). En un got de tub ple d'aigua potable s'introdueix una ampolla d'aigua dialítica i es deixa reposar 24 hores i es consumeix. Cada ampolla serveix per preparar 40 gots.



Càpsulas de meló amarg (karela)



Complement recomanat per ajudar a controlar els nivells de sucre en sang i el bon funcionament del fetge. Es recomana prendre 1-2 comprimits al dia amb el menjar.





Sabons naturals en pastilla



Tenim una àmplia gamma de sabons naturals en pastilla: calèndula, coco, sofre, algues, rosa mosqueta ... per a diferents tipus de pell i necessitats. Una línia que a poc a poc seguirem ampliant.




Green magma


Complement formulat a partir de les fulles d'ordi verd que alcalinitza (basifica) l'organisme ajudant a tornar al seu pH natural. A més millora la digestió, detoxifica i remineralitza. Es recomana prendre 3 comprimits abans de dinar i 3 més abans de sopar.




Composor 23 hyssopus complex



Extracte de plantes per millorar i prevenir els símptomes de les al·lèrgies (pol·len, pols, àcars ...). Es recomana prendre 25 gotes amb aigua 3 vegades al dia.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada